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Nuove mappe e novità nel gameplay di Star Wars Battlefront 2

di Alessio Giuffrida Pubblicato il 7 febbraio 2018 20:50

DICE ha annunciato il futuro di Star Wars Battlefront 2, con i futuri aggiornamenti.

DICE ha riferito che i cambiamenti principali riguarderanno principalmente il sistema di progressione della campagna. Saranno introdotte anche nuove opzioni grafiche, come la possibilità di scegliere il Field of View (FOV) su console. Il supporto del comparto multiplayer non si ferma in Star Wars Battlefront 2, la software house svedese ha infatti annunciato che saranno presto introdotte nuove mappe per le battaglie aeree e altre mappe provenienti dal primo capitolo del gioco.

Il menu inoltre sarà rivisto con una grafica non più olografica, sarà posibile giocare a grandi battaglie anche offline, sarà introdotta la modalità spettature e tante altre novità che potete leggere direttamente nell'elenco in inglese rilasciato da wccftech:

  • There will be a few season that are “more or less locked” – mainly related to when something big happens in the movie world of Star Wars. But from then on out it will be mainly community requested stuff.
  • Carrer and progression is the first major thing they are looking to fix
  • All multiplayer planets added to Arcade for the next patch and whenever a new planet is added to the game, you will be able to play it in all core modes (including Arcade).
  • Next patch will include another balance patch on the Supercharged Sentry because of a overnerf
  • Era Select screen (starting with Galactic Assault as a test) in the near future.
  • They’re looking at expanding the graphics options.
  • Spectator mode later, but not a priority
  • Option for a non-holographic look for the menu
  • Seasons will vary quite drastically in content – some will large content drops with planets and heroes, while others might be more focused on overhauls and new game modes.
  • Some maps from Battlefront 2015 will make their return in the upcoming patches.
  • FOV slider on consoles
  • Fixing the delay between lightsaber impact and actual damage registration soontm
  • More flying maps, not all in space
  • Private Matches in the future
  • More campaign content not planned right now
  • Emote fix (Some emotes for heroes weren’t activating properly)
  • Arcade won’t get a direct port of GA (because of AI issues) but another big mode that will allow you to play big battles offline
  • Customization coming
  • Sometimes 0 heroes in a season, sometimes more than 2
  • An improved “play with friends” system that’s not unlike a Squad System. No ETA just yet.
  • Online co-op like in bf 2015 is planned but no ETA
  • Expanding the roster of announcers.
  • Lightsabers will get an update to make them look more like Battlefront 2015 (via a twitter reply from Dennis)
  • Jetpack cargo will be added in the next patch
  • Droidekas teased by Dennis on twitter but not confirmed in any official way
  • A client-side patch is going through QA right now (Quality assurance)

Che tutte queste novità arrivino in ritardo? Chissà, magari è la volta buona che sistemino anche il sistema HDR del gioco... Nell'attesa dell'aggiornamento, vi rimandiamo alla nostra disastrosa recensione di Star Wars: Battlefront II.

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